23 marca 2017

Am I back ?

Cześć i czołem!
Wróciłam ? To pytanie pewnie zadaje sobie wielu z was, to pytanie zadaje sobie ja sama. To pytanie siedzi w mojej głowie od prawie roku, co zrobić, jak żyć.. Po długim czasie wzlotów i upadków (głównie upadków) teraz jest idealnie i stwierdziłam, że to już chyba czas realizować marzenia o które kiedyś bałam się walczyć. Zawsze za uszami mialam co powiedzą inni, jak zareagują znajomi, jak będą na mnie patrzeć osoby, które będą wiedziały co robię. Teraz mam to daleko. Mam tak ogromne wsparcie ze strony mojego obecnego chłopaka, że ktokolwiek cokolwiek nie powie on i tak będzie stał za mną murem. Dlatego tu jestem. Bo jest ktoś któremu zawsze będzie imponowało to co teraz robie. Jak teraz wyglądam ? pokaże niżej. Reszty dowiecie się z kolejnych postów :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz